Jiwas

Marketing: A Love Story: How to Matter to Your Customers (English Edition)
The Story of Telling Press
"Bernadette's back, and just in time. This is her finest work, a book that ought to be read by everyone on your team, and somehow hidden from your competitors."—SETH GODIN One of the biggest challenges we face as entrepreneurs and innovators is understanding how to make our ideas resonate. We tend to have no shortage of ideas, but we struggle to tell the story of how they are going to be useful in the world and why they will matter to people. Marketing is the way we communicate how our ideas translate to value for people in a marketplace.Marketing has become a necessary evil for every business, but what if we adopted a different view of it? What if marketing was less about promotion or coercion and more about reaching out to people and helping them to solve problems? What if marketing was how we found more ways to do better work and to matter to our customers?What if marketing was where we began our journey towards understanding what people need and want?What if it was our vantage point for seeing the world through the eyes of our customers? How different would marketing be then?
IWO Jiwa Insel ohne Wiederkehr -Der Sprung nach Japan
Brandenburgische Verlagshaus, Berlin, 1996
instalasi sakit jiwa
mahesa bayu suryosubroto
EUR 3,96
Make Your Idea Matter: Stand out with a better story
CreateSpace Independent Publishing Platform
EUR 6,41
Make Your Idea Matter The path to success is littered with great ideas poorly marketed. Don't let yours be one of... Full description
AZ FLAG Flagge USA IWO JIWA 150x90cm - VEREINIGTEN Staaten VON Amerika Fahne 90 x 150 cm - Flaggen Top Qualität
AZ FLAG
EUR 11,78
Flagge USA Iwo Jiwa ist mit zwei Metallösen zum Aufziehen am Mast versehen und werden aus reißfestem Polyester produziert. AZ FLAG Vereinigten Staaten von Amerika fahne mißt 150x90cm.
kunst für alle Glasbild: Teguh Yudhi Winarno Melodi di dalam jiwa, Hochwertiges Wandbild, Brillanter Druck auf Echtglas, 60x40 cm
kunst für alle
EUR 105,90
Ein Highlight für jede Wohnung!Egal ob Sie Ihr neues Bild in der Wohnung oder im Büro aufhängen, Sie werden von der dekorativen Wirkung begeistert sein.Auspacken, aufhängen, fertig!Sie erhalten Ihr Bild so geliefert, dass Sie es nach dem Auspacken sofort aufhängen können.Das exklusiv angefertigte Glas-Bild lässt das Motiv optimal zur Wirkung kommenIhr Bild wird in einem speziellen UV-Druckverfahren direkt auf die Rückseite der Premium-Echtglas-Scheibe gedruckt.Das Ergebnis ist ein detailgetreues Bild mit leuchtenden, lichtechten Farben.Polierte Kanten und die schwebende Aufhängung verleihen dem Bild eine edle Ausstrahlung.Dank ESG-Sicherheitsglas ist das Bild sehr stabil und es besteht keine Verletzungsgefahr bei Bruch des Bildes.Durch die von vorne unsichtbare Aufhängung scheint das Bild vor der Wand zu schweben und entfaltet seine besondere Wirkung.Premiumqualität zum attraktiven PreisDurch unsere eigene Herstellung profitieren Sie von Qualitätsware zum günstigen Herstellerpreis. Unsere Digitaldrucke und Einrahmungen werden in unserer Fachwerkstatt in Deutschland gefertigt.Sicherer und schneller VersandSofort nach Ihrer Bestellung wird der Artikel für Sie bearbeitet und sorgfältig verpackt an Sie verschickt.Kunst für Alle - Wir drucken Ihr Wunschbild!Wählen Sie aus über 500.000 Kunstdrucken, Postern und Leinwandbildern von klassisch bis modern. Egal ob Gemälde von Alten Meistern, Fotografien oder Kunstreproduktionen (Kunstkopie als Digitaldruck / Giclee Print).Wir fertigen Ihr Wunschbild an: exakt nach Ihren Vorstellungen können Sie Größe, Material und Rahmung auswählen.Bitte sprechen Sie uns an oder besuchen Sie unseren kunst-fuer-alle Shop.BITTE BEACHTEN: Bei diesem Artikel handelt es sich um ein individuell hergestelltes Produkt, das vom Umtausch ausgeschlossen ist.
Marketing: A Love Story: How to Matter to Your Customers (English Edition)
The Story of Telling Press
"Bernadette's back, and just in time. This is her finest work, a book that ought to be read by everyone on your team, and somehow hidden from your competitors."—SETH GODIN One of the biggest challenges we face as entrepreneurs and innovators is understanding how to make our ideas resonate. We tend to have no shortage of ideas, but we struggle to tell the story of how they are going to be useful in the world and why they will matter to people. Marketing is the way we communicate how our ideas translate to value for people in a marketplace.Marketing has become a necessary evil for every business, but what if we adopted a different view of it? What if marketing was less about promotion or coercion and more about reaching out to people and helping them to solve problems? What if marketing was how we found more ways to do better work and to matter to our customers?What if marketing was where we began our journey towards understanding what people need and want?What if it was our vantage point for seeing the world through the eyes of our customers? How different would marketing be then?
Al Jiwa: Romannovelle
Haag + Herchen
EUR 12,00
Buta Jiwa
Soundbox Factory
EUR 1,29
Sei mutig, mutig und brillant - Be Bold, Brave and Brilliant Sweatshirt Jumper Pullover for Men & Women Soft Cotton & Polyester Blend Unisex Clothing Small

Unser stilvoller Pullover für Männer & Frauen besteht aus weicher Baumwolle und langlebigem Polyester. Es besitzt eine reguläre Passform und verfügt über ein Unisex-Design, einen Rundhalsausschnitt und ist innen mit elastischen Bündchen versehen. Außerdem ist er leicht zu pflegen, wenn er bei 30 Grad und auf links gedreht gewashen wird. Bitte beachten Sie, dass der Jumper nach dem Waschen etwas schrumpfen kann. Jeder Pullover wird mit einer fortschrittlichen Textil-Technologie bedruckt, so dass Ihr Druck lebendige Farben und Details aufweist. Wählen Sie aus unserer großen Sammlung authentischer Designs und heben Sie sich von der Menge ab!
Aksara Jiwa
Musicblast.id
EUR 1,29
The Right Story: A brief guide to changing the world (English Edition)
Perceptive Press
"Every Jiwa book is a special event, and this one is no exception. Memorable stories about stories, practical, hard-won insights about how people change and why. Short and powerful."SETH GODINSometimes bad ideas succeed, and we can’t stop them.Sometimes good ideas fail and we can’t save them.But we can learn from those failures and improve our chances of success. There is no such thing as a bad idea or a good idea. There is only the wrong story or the right story. The right story is one that is trusted. It is believed because it is told by the right person, for the right reasons, in the right way, at the right time, to the right people. The success or failure of our ideas depends on us telling the right story. We can only do that by being clear about the change we want to create, and why—and then bringing enough of the right people with us on the journey. It’s up to us, the changemakers of today and tomorrow, to galvanise those people we hope to bring on the journey with us.That’s what this book is about. It’s not just about helping you to change someone’s mind. It’s about how you can get better at articulating the change you want to create and understanding the people you want to influence, inspire or impact—so you can build upon what they already believe and ultimately shape the future you and they want to see.